Учасники заходу дізналися про запровадження порівняльної реклами в Україні. Боротьба брендів - яка ціна такого порівняння?
Було згадано про зарубіжний досвід Інтернет-торгівлі лікарськими засобами. У першу чергу звернено увагу на положення загальних актів ЄС, які регламентують питання щодо дистанційної торгівлі ліками та є-комерції. Більш детально розглянули національне законодавство Федеративної Республіки Німеччини та Республіки Чехія. У контексті цього зупинились на окремих положеннях проекту Концепції розвитку фармацевтичного сектору галузі охорони здоров'я України на 2020 - 2025 рр.
Дослідили всі особливості та варіанти розміщення попередження "Самолікування може бути шкідливим для Вашого здоров'я", з' ясували, на які прогалини варто звернути увагу законодавця.
Також, не могли не приділити уваги такому гострому питанню як "Реклама та діти", адже рекламні оголошення в Інтернеті спрямовані на невизначене коло споживачів, серед яких часто опиняються неповнолітні.